STIRI

Description of your first forum.
ToniBogdan
Posts: 69
Joined: 11 Aug 2009, 20:55

Re: STIRI

Post by ToniBogdan »

Ordinul 5574 din 7 oct 2011,articolul 26 confera dreptul la toti copii/elevii/tinerii cu CES integrati in unitatile de invatamant de masa,beneficiaza de asistenta sociala constand in asigurarea alocatiei zilnice de hrana.Aceste drepturi vor fi asigurate din bugetele locale ale unitatilor administrative teritoriale de care apartin unitatile de invatamant la care sunt inscrisi copii si elevii.
Prin urmare, cei interesati trebuie sa faca o cerere, o depun cu nr.de inregistrare la secretariatul scolii unde este inscris copilul iar pentru intocmirea dosarului mai trebuiesc depuse urmatoarele acte:
-copie certificat nastere copil
-copii c.i./buletin parinti
-copii hotarari incadrare in grad de handicap(hotararea actuala si cea din anul anterior)
-cererea tip
-adeverinta medicala cu diagnosticul copilului

Aceasta alocatie se achita in 2 semestre iar cuantumul acesteia este de aproximativ 1700 ron.
Acest Ordin este pus in aplicare in Valcea la nivelul intregului judet.
BrasovCosmin
Posts: 286
Joined: 23 Feb 2009, 23:59
Location: Kabul - Afghanistan

Raspuns cerere oferta upgrade la Sonnet

Post by BrasovCosmin »

Din pacate am o veste proasta pentru cei care sperau intr-o oferta de upgrade la noul procesor Sonnet.
Tocmai ptr ca s-a discutat in tabara de la Eforie Nord despre o posibila oferta, fiind mai multi parinti interesati de asa ceva, l-am contactat pe reprezentantul MED-EL ptr Romania, dl. Gerald Schwarzecker, raspunsul primit fiind :
"Such special offer is not foreseen for any such upgrade from OPUS1 or OPUS2 or RONDO to the new SONNET processor. As far as I realize there are no plans to do so as far as my knowledge allows to look into the future.
I highly recommend to work on the regular bias to have the insurances included and apply for their responsibility for taking care of those who need that support of receiving Cochlear implant together with according audio processor.
As time goes by new technologies arise and with that new opportunities for patients arise. In order for patients to take advantage from those new products in most countries the insurances will allow patients to receive a new processor after a reasonable time of wearing."
Fara a avea pretentia ca traducerea mea este ad-literam, ideile principale sunt :
- MEDEL nu are momentan in vedere o astfel de oferta, subliniind ca nu exista niciun fel de plan in acest sens ;
- ne recomanda sa folosim "canalele" obisnuite in sensul sa solicitam statului sa plateasca ptr upgrade/achizitionarea unui nou procesor ;
- in contextul in care tehnologiile evolueaza, fapt ce conduce la noi oportunitati ptr pacienti, in majoritatea tarilor asigurarea medicala permite pacientilor sa isi schimbe procesoarele dupa o perioada rezonabila de timp.
Nu am de unde sa cunosc politica de marketing a MED-EL, insa, personal sper ca dupa ce o perioada de timp, in care persoanele incantate de noul procesor si cu posibilitati financiare corespunzatoare, vor cumpara Sonnet, MED-EL sa doreasca sa stimuleze vanzarile si sa vina cu o oferta de upgrade.
Stoica Claudiu
Posts: 82
Joined: 26 Nov 2010, 12:16

Re: STIRI

Post by Stoica Claudiu »

TABARA de IARNA a Asociatiei “ASCULTA VIATA”
Motto: Dansam cu fulgii de zapada
Sesiune de comunicari: Integrarea copiilor purtatori de implant cohlear in invatamantul de masa

Locatie: Cabana Nora, Rau Sadului, Marginimea Sibiului

Perioada: joi 5.02. – duminica 8.02. ( 3 nopti)
Preturi: pentru adulti: 30 lei cazare + 35 masa (3 mese pe zi) = 65 lei pe zi
pentru copii pana la 6 ani – gratis
pentru copii cu vastra de 6 - 12 ani 30 + 20 lei = 50 lei pe zi
capacitate: aprox. 100 locuri
cu masina: drum asfaltat recent, intotdeauna dezapezit este durmul spre hidrocentrala Sadu 5.
Cu trenul: in functie de solicitari va fi organizata o masina din gara Sibiu

PROGRAM

JOI, 5 februarie 2015
12.00 – Bine ati venit! – primirea camerelor

13.00 – 14.00 – Pranz
14.30 - 15.30 – constructii din zapada: iglu, cetate, omul de zapada
15.30 – 16.30 – saniusi in zona cascada mica la 1 km de cabana
17.00 – Deschiderea oficiala a taberei
Cu bufet de energie special cu sandvisuri si pizza, cacao si vin fiert
18.00 – 19.00 – curs de dans (folcloric/standard/modern) pe grupe de varsta
Sub indrumarea logoped Chezan (Zalau), profesor Galata (Sibiu)
19.30 – 20.30 - cina (cu muzica life: DJ Eugen Gavris)
20.30 – 22.00 – jocuri de cabana. Fotografii din taberele: Calimanesti, Austria, Eforie;
film: “Tabara de iarna Austria 2014” (20 min);
22.00 – 24.00 - dansam si cantam impreuna (DJ Eugen Gavris)

VINERI, 6 februarie
9.00 – 10.00 – micul dejun
10.30 – 13.30 – plimbare intr-un peisaj mirific pe platoul desupra cabanei, saniusi
14.00 – 15.00 – pranz
15.00 – 16.00 – discutie: este posibila integrarea copiilor purtatori de implant cohlear
in invatamantul de masa? Din experienta parintilor si a specialistilor
16.00 – 17.30 – Ateliere lucru manual: lumanari impodobite, confectionare torte,
pregatire zurgalai, clopotei, masti,
17.30 – 18.00 - Impodobirea iglu-urilor/ cetatii
19.00 – 20.00 – Cina impreuna cu invitatii nostri din partea inspectoratelor scolare
20.30 – carnaval in fata cabanei, toata lumea mascata
Ghicim impreuna mastile – fiecare copil se prezinta ce personaj reprezinta
Aprox. 21.30 , jocul “tanti Mitzi”- spargem impreuna figurine umplute cu bomboane.
Pana la ora 24.00 – cat ne tin picioarele dans (DJ Eugen Gavris)

SAMBATA, 7 februarie
9.00 – 10.30 – micul dejun
10.30 – 12.30 – jocuri de iarna pentru copii si adolescenti cu prof. Galata
10.30 – 12.30 – prezentari si discutii pe tema: drumul lung pentru integrarea copiilor purtatori de implant cohlear in invatamantul de masa, profesorul de sprijin - dificultati si retete de success
Prezentari: dr. Rodica Popescu (Sibiu), logoped Antonela Chezan (Zalau), prof. Psihopedagog Carmen Stefanescu (sibiu), parinti din Asociatie,
Importanta implantului bilateral, prezentarea materialelor de reabilitare de la MED-EL, Ute Hellmuth-Zweyer, Innsbruck
13.00 – 14.00 – Pranz
14.30 – 16.00 – saniusi si jocuri de iarna (supraveghere prof. Galata, adolescenti, parinti)
15.00 – 16.00 Grupuri tematice : cum am putea imbunatati situatia copiilor implantati ?
Proiecte de sensibilizarea cadrelor didactice din invatamant (informare, training la nivel de judet)
In plen, la sfarsit formularea unui proiect
16.00 – 17.30 – Ateliere de cofetarie: impodobirea inimioarelor din turta dulce si a toruturilor de ciocolata “Sacher” reteta vestita din Austria (fiecare copil/adolescent primeste o inima
18.30 – 20.00 – cina festiva.
Mic spectacol sustinut de copii si adolescentii din tabara
20.30 focul de tabara
21.30 – 23.30 dans, glume , voie buna (DJ Eugen Gavris si altii cu voce buna)

DUMINICA, 8 februarie
8.30 – 10.00 micul dejun
10.00 - 10.30 La revedere
– cateva impresii din tabara, sugestii pentru planuri de viitor
Stoica Claudiu
Posts: 82
Joined: 26 Nov 2010, 12:16

Re: STIRI

Post by Stoica Claudiu »

Avem placerea sa va anuntam ca incepand din luna februarie 2015, Clarfon este unic importator si distribuitor al produselor Advanced Bionics in Romania!

Obiectivul nostru este de a va asigura implanturi cohleare de inalta calitate, la preturi competitive!

De asemenea, pentru ca ne dorim sa va oferim servicii complete si de incredere, in portofoliul nostru puteti gasi o gama larga de accesorii pentru implantarea auditiva.

Pentru mai multe informatii, ne puteti contacta in cabinetele noastre din Bucuresti si din tara (adresele acestora le gasiti pe www.clarfon.ro) sau la adresa de e-mail gabi.stefanescu@clarfon.ro.”


Ana Constantin
PR Specialist

1

SC CLARFON SA
Sos Pipera, nr 42, Nusco Tower, sector 2, Bucuresti
0731.600.101
www.clarfon.ro
BrasovCosmin
Posts: 286
Joined: 23 Feb 2009, 23:59
Location: Kabul - Afghanistan

Adunare Generala 28.03.2015

Post by BrasovCosmin »

CONVOCATOR – ADUNAREA GENERALA
a Asociației persoanelor cu deficiențe de auz “ASCULTA VIAȚA !”
SIBIU – 28.03.2015


Consiliul Director al Asociatiei persoanelor cu deficiente de auz „Asculta Viata”, in conformitate cu prevederile art. 9 din Statutul asociaţiei, convoacă Adunarea Generala ordinară a asociaţiei pentru data de 28.03.2015, ora 12.00 in sala – foaier a Bibliotecii Astra din Sibiu, str. Gheorghe Bariţiu, nr. 7.
Adunarea generala va avea urmatoarea ordine de zi :
1. Prezentare raport de activitate și bilanț contabil al asociației pe anul 2014.
2. Discuții și votare modificări statut.
3. Alegerea conducerii asociației.
4. Discuții și votare Regulament de Ordine Interioara.
5. Prezentare program activități și buget - venituri și cheltuieli pentru anul 2015.
6. Discuții tabară de vară 2015 : locație, perioadă, activități.
7. Prezentarea proiectelor depuse de asociație spre finanțare la Fundația Orange și Primăria Sibiu.
8. Prezentare si discutii memorii catre Min. Sănătăţii.
9. Prezentare prevederi legale privind alocatia de hrana pentru copiii cu CES
10. Diverse.
Prezentul convocator se va aduce la cunoştinţa membrilor prin publicarea pe pe pagina de Facebook şi pe site-ul asociatiei http://www.hipoacuzici.ro.

Consiliul Director,
BrasovCosmin
Posts: 286
Joined: 23 Feb 2009, 23:59
Location: Kabul - Afghanistan

Imputernicire Adunarea Generala 28.03.2015

Post by BrasovCosmin »

Pentru a intruni cvorumul necesar intrunirii in conditii legale a Adunarii Generale, rugam toti membrii care nu pot participa sa imputerniceasca o alta persoana care va fi prezenta.
Va rugam sa folositi formularul atasat, sa il completati cu datele dvs. personale, numele persoanei imputernicite, datat si semnat. Formularul se inainteaza catre asociatie fie prin intermediul unui membru care participa la sedinta, fie prin posta pe adresa Sibiu, sos. Alba Iulia, nr. 55, bl. 7, ap. 14.

IMPUTERNICIRE



Subsemnatul(-a) ______________________________________, domiciliat in ____________ _______ ____________________________________________________, jud. __________________ , posesor al CI seria ______ nr. ______________ in calitate de membru al Asociaţiei persoanelor cu deficiente de auz "Asculta Viata", prin prezenta împuternicesc pe d-l/d-na ___________________________________ să mă reprezinte in cadrul Adunării Generale a asociației ce va avea loc in data de 28.03.2015 la Sibiu.
D-l/d-na _________________________________________va avea dreptul să voteze în numele meu in cadrul adunării generale in baza prezentei împuterniciri.

Data Semnătura
` ________________ _________________
Attachments
imputernicire.jpg
imputernicire.jpg (72.18 KiB) Viewed 16912 times
BrasovCosmin
Posts: 286
Joined: 23 Feb 2009, 23:59
Location: Kabul - Afghanistan

DECONT TRANSPORT PTR ADUNAREA GENERALA 28.03.2015

Post by BrasovCosmin »

DECONT TRANSPORT !!!!

Pentru membrii asociatiei care participa la Adunarea Generala din data de 28.03.2015 se vor deconta cheltuielile de transport, functie de distantele dintre Sibiu si localitatatile de domiciliu, in urmatoarele limite :
- 50 RON ptr 50-100 km;
- 100 RON ptr 100-200 km;
- 150 RON ptr >200km.
Decontarea transportului se face doar in baza bonurilor de carburant avand mentionat pe ele codul fiscal al asociatiei (23052254) sau bilete de tren/autocar.
BrasovCosmin
Posts: 286
Joined: 23 Feb 2009, 23:59
Location: Kabul - Afghanistan

REGLAJE SI CAZARE 27.03.2015 - ADUNAREA GENERALA

Post by BrasovCosmin »

Dl. Antonius Stanciu va efectua reglaje ale sistemelor de implant in data de 27.03.2015, dupa ora 14.00, in incinta pensiunii "La Viorel" din Sibiu, str. Lector, nr. 2, website http://www.pensiunealaviorel.ro/
Pentru a evita aglomeratia si timpii mari de asteptare, va rugam sa va programati la una din urmatoarele persoane de contact :
Carmen Stefanescu 0725.910.600
Anamaria Brasov 0730.584.813
In situatia in care activitatea de reglaj nu se finalizeaza in data de 27.03.2015, acestea vor continua in dimineata zilei de 28.03.2015, la Biblioteca jud. Astra, corp B, parter, locatie unde va avea loc si Adunarea Generala a Asociatiei.

Membrii asociatiei se vor putea caza la pensiunea mentionata mai sus la pretul de 80 RON/camera (40lei/persoana), contravaloarea cazarii putand fi acoperita din fondurile primite pentru strangerea de formulare 230 si 200.
Rezervarile pentru cazare se fac la doamna Anamaria Brasov, 0730.584.813.
BrasovCosmin
Posts: 286
Joined: 23 Feb 2009, 23:59
Location: Kabul - Afghanistan

STIMULENTE PENTRU STRANGEREA DE FORMULARE 200 SI 230

Post by BrasovCosmin »

Avand in vedere hotararea Adunarii Generale din 15.03.2014 privind majorarea cuantumului stimulentelor ce se acorda membrilor asociatiei ce s-au implicat in strangerea de formulare 200 si 230, Consiliul Director al Asociatiei a decis ca pentru formularele stranse in cursul anului 2014, aferente anului fiscal 2013 sa se acorde suma de 30 lei/formular 230, respectiv 62.43% din suma virata pe formularele 200. Procentul de 62.43% reprezinta raportul dintre suma acordata pe formular 230 fata de suma medie directionata in contul asociatiei pentru un formular 230 (48.05 RON)

Conform hotararii Adunarii Generale invocate mai sus, sumele de care beneficiaza membrii asociatiei pot fi folosite doar in cadrul procesului de reabilitare auditiv-verbala a persoanelor cu implant cohlear pentru :
- achizitionare sisteme de implant cohlear sau componente ale acestora;
- upgrade procesor de sunet;
- achizitionare consumabile si accesorii pentru sistemele de implant cohlear (baterii, fire, compartimente, antene, acumulatori, dezumidificator, pastile dezumidificator, etc),
- participare la activitatile asociatiei (tabere, workshop-uri). Se vor deconta/acoperi costurile de transport, cazare, masa.
- plata sedintelor de terapie logopedica si consiliere psihologica
- plata audiograme, consultatii medicale
- costuri de transport, cazare si servicii reglaj pentru reglajul sistemelor de implant cohlear
- plata cotizatie si/sau contributie fond special ;
- ceas cu vibratii
Sumele de care beneficiaza membrii asociatiei pot fi pastrate in contul asociatiei pe o perioada nedeterminata si se va asigura o evidenta separata pentru fiecare membru al asociatiei.
BrasovCosmin
Posts: 286
Joined: 23 Feb 2009, 23:59
Location: Kabul - Afghanistan

HOTARARI ADUNAREA GENERALA

Post by BrasovCosmin »

Adunarea Generala a asociatiei a decis cu ocazia sedintei din data de 28.03.2015 urmatoarele :
- Consiliul Director va fi compus din 7 membri :
presedinte : Toni Bogdan
vicepresedinte : Brasov Cosmin si Loghin Danut
membri : Stoica Claudiu, Osan Edit, Mihaela Ghinea, Mocanu Adrian
- au fost aprobate statutul si regulamentul de ordine interioara, acestea urmand sa fie postate ulterior pe forum.
Post Reply