ALEGERI CONSILIU DIRECTOR 2011

marial
Posts: 52
Joined: 27 Apr 2009, 17:51

Re: ALEGERI CONSILIU DIRECTOR 2011

Post by marial »

Buna ziua !

Referitor la postarea domnului Macineanu,as dori sa-i transmit ca bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2010 poate fi consultat de orice membru.Ati avut posibilitatea la intalnirea de la Sibiu sa solicitati orice amanunt.Probabil cunoasteti foarte bine ca pe langa cei 150 lei pe care ii dati contabilei in mana se mai achita inca 60% obligatii la bugetul de stat,asadar puteti calcula si veti vedea ca suma neta platita contabilei nu este exagerata.Tineti cont si de faptul ca odata cu infiintarea asociatiei au trebuit facute destule documente pentru functionarea in legalitate,acea perioada fiind destul de incarcata.Oricum in alta ordine de idei de mai multe luni de zile avem o alta contabila ,asta tocmai pentru a fi reduse cheltuielile la minim.
Poate aveti timp sa treceti la sediul asociatiei si sa obtineti detalii despre cheltuirea banilor.Oricare membru poate solicita acest lucru,totul este transparent.
Considerati ca este vreun membru in Consiliul director care nu ar avea ce cauta acolo?Argumentati si nu e nici o problema.A fost cumva vreo ingradire la nominalizarea in alegerile Consiliului Director?Nu a stiut nimeni de ele?S-a ales Consiliul fara vointa majoritatii membrilor?Acceptam si mesaje de incurajare si sustinere.A-ti avut cumva vre-o idee pozitiva nebagata in seama de ceilalti membri?Care?

Trecand peste acest lucru ,multumesc tuturor celor care au fost prezenti la sedinta.Le multumesc celor care m-au sustinut si sper ca impreuna sa reusim sa progresam si sa realizam ceea ce ne propunem.

O duminica placuta!

Danut Loghin
Ignea Marius
Posts: 263
Joined: 08 Feb 2011, 15:18
Location: Timisoara

Re: ALEGERI CONSILIU DIRECTOR 2011

Post by Ignea Marius »

Si eu as putea spune ceva legat de furia domnului Macineanu care a fost prezent la sedinta...
S-a afisat din timp de catre domnul Cosmin Brasov organigrama adunarii de ieri,cu rugamintea de a se indica si alte persoane pentru conducerea acestei asociatii...
Acei 7500 de lei pe an daca i-am imparti la cele 12 luni ar iesi 625 de lei BRUT...Din cita am inteles s-a gasit pentru acest an o contabila care a acceptat o ata retribuire...Daca domnul Macineanu a gasit o naiva pe care sa o plateasca cu DOAR 150 de lei lunar nu ar putea sa spuna cinstit ca dupa socotelile mele aceea contabila este la fractiune de norma(UN SFERT)??!!
Poate in 2010 nu s-a putut face o decontare,probabil balanta financiara a acestui an a permis o decontare partiala TOCMAI pentru a se aduna cit mai multi la sedinta si totdata la reglaje...
Sa nu uitam ca revistele sau filmele sau pliantele COSTA,pe linga aceea chirie a siteului...Si citeva zeci de milioane vechi cred ca s-au cheltuit TOCMAI pentru a fi cunoscuti ca Asociatie,si pentru atragerea atentiei opiniei publice ca si acesti COPIII EXISTA ...
Si totodata sa realizam faptul ca daca aceasta asociatie nu ar fi avut colaborarea cu cei de la MED-EL poate la Sovata s-ar fi cheltuit mai multi bani pe protocolul aducerii unor specialisti...
Daca ar fi vorba de o ,,monarhie"poate ar trebui sa ne gindim cinstit ca peste vreo 15 ani citiva dintre copiii vostri POT fi in Consiliul Director...Experienta lor acumulata pina atunci peste vreo 15 ani NU poate fi aceeasi cu a unui parinte implicat sufleteste si material pentru reusita in viata a fiecarui copil in parte...
Copilul se va lovi ca si mine de anumite bariere,incet incet va cunoaste anumite prejudecati,pe care va trebui sa le invinga la un moment dat SINGUR asa cum am facut-o si eu la timpul respectiv...
Poate s-ar crede ca aceasta asociatie in 4 ani de la infiintare nu ar fi facut nimic in opinia domnului Macineanu,dar sa nu uitam petitiile multor parinti si chiar a Asociatiei catre ministere(Educatie,Sanatate),nu se poate face totul rapid,birocratia si lipsa de toleranta domina si va domina intotdeauna situatia de fapt a luptei continue incepute de Asociatie... Insa incetul cu incetul citeva dintre petitii au ecou,este greu sa luptam cu niste functionari acri din ministere dar reusita va veni pina la urma...
O duminica minunata tuturor !!
Cu prietenie,
Marius Ignea,
Timisoara
Eu platesc cotizatie la Asociatia Surzilor,o asociatie unde domina limbajul semnelor,si care este ignorata aproape TOTAL de legiuitorii scumpei noastre patrii....Citeva concursuri de istorie,literatura,popice sau pescuit si cam atit...
marial
Posts: 52
Joined: 27 Apr 2009, 17:51

Re: ALEGERI CONSILIU DIRECTOR 2011

Post by marial »

Intradevar,am fi putut ramane niste anonimi si sa avem o suma mai "frumusica"in cont.Ar fi fost oare membrii mai fericiti?

Domnul Ignea are perfecta dreptate,pasii facuti de la infiintare pana acum sunt marunti,dar bine consolidati.

Consiliul director nu este retribuit cu nici o suma de bani,doreste doar sustinerea din partea membrilor.Domnule Marcineanu(membru din 12 martie 2011) ,avand in vedere ca aveti o afacere ar trebui sa stiti cat costa mediatizarea si atunci ati putea trage o concluzie asupra costurilor de reclama-publicitate.

Nu cred ca toti membri stiu de activitatile si de timpul alocat in interesul asociatiei chiar si pentru aceste putine realizari de pana acum.Suntem pusi sa reprezentam oamenii care ne-au imputernicit,de diferite categorii sociale,unii cu posibilitati financiare deosebite,dar care vor sa fie reprezentati prin aceasta asociatie de catre cei pe care iau ales.La urmatoarele alegeri ati putea fi propus sau ati putea sa va propuneti singur,daca doriti sa aveti "controlul",si sa aduceti ceva pozitiv pentru membrii asociatiei care au aceleasi idealuri ca si dumneavostra.Nu ma deranjeaza criticile de orice fel ,dar sa fie argumentate,altfel loviti in cei care ne-au sustinut.Personal nu-mi amintesc sa va fi cunoscut,sa fi avut vreo discutie,nici macar telefonica ,chiar si in contradictoriu.Va asteptam la sedinta urmatoare cand se va discuta si despre bugetul anului 2011.

Eu mi-am propus sa gandesc pozitiv.
Toate cele bune,tuturor!

Danut Loghin
BrasovCosmin
Posts: 286
Joined: 23 Feb 2009, 23:59
Location: Kabul - Afghanistan

COMENTARII

Post by BrasovCosmin »

Ma bucur ca unii s-au gandit dupa 7 luni de la sedinta din aprilie 2011 sa discute modul in care sunt cheltuiti banii asociatiei ... cata promptitudine ... iar despre faptul ca dintre cei 7 membri in actualul Consiliu Director, 4 se vor regasi si pe viitor in aceasta structura, imi cer scuze, dar nu este vina noastra ...nu s-au gasit altii mai buni (sau mai fraieri, depinde din ce punct de vedere analizezi), eu am solicitat membrilor asociatiei atat inainte de sedinta, prin intermediul acestui forum, dar si in sedinta sa vina cu propuneri ptr functiile eligibile, insa din pacate este mai usor sa stai undeva in spate si sa comentezi, decat sa vii in fata membrilor asociatiei si sa iti oferi aportul, timpul si nu in ultima instanta linistea sufleteasca ... insa deh, traim in Romania si asta ne mananca tot timpul ... in loc sa avem atitudine constructiva stim numai sa acuzam, sa asteptam miracole peste noapte ...

Referitor la banii cheltuiti pe contabil, suma neta primita de acesta pe luna era de 350 lei, la care se adaugam contributiile aferente, in total aprox. 600 de lei/luna ... tocmai pentru faptul ca personal mi s-a parut suma prea mare fata de volumul de munca existent la momentul respectiv (nu aveam asigurarea, membrii nu se oboseau sa isi plateasca cotizatiile, etc), am decis impreuna cu ceilalti membri ai Cons. Director sa renuntam la serviciile acestei persoane incepand cu 01.07.2011, iar activitatile de contabilitate si secretariat sa fie efectuate de sotia mea, in mod gratuit
Insa daca gasim o persoana care sa faca aceste activitati pentru suma de 150 de lei, probabil ca o sa o angajam, nu de alta, dar ma scuteste de comentarii aiurea

Iar in ceea ce priveste banii cheltuiti pe carburant, au existat activitati de reprezentare a asociatiei la diferite evenimente (congres ORL, conferinta pacientului) plus in tabara de la Cheia unii am facut destule drumuri Brasov - Cheia pentru a duce membrii in si din tabara, etc ...

La final, achiesez la ideea dlui Ignea privind monarhia si ma gandesc ca ar fi frumos ca peste 15-20 de ani, in fruntea acestei asociatii sa se afle copiii cu implant de astazi ...
PS sper ca in cateva zile sa transcriu procesul -verbal de sedinta si sa il postez pe forum .... se ofera cineva ??? imi cer scuze ptr tonul mai acid ...
ToniBogdan
Posts: 69
Joined: 11 Aug 2009, 20:55

Re: ALEGERI CONSILIU DIRECTOR 2011

Post by ToniBogdan »

Buna ziua,

Vreau sa va multumesc tuturor pentru efortul depus pentru a fi prezenti la Sibiu si totodata pentru increderea acordata.Referitor la comentariile aparute dupa sedinta , o parte din raspunsuri au fost deja date de cei care au postat inaintea mea.In completare doresc sa asigur ca intentia a fost si este in continuare de a ajuta aceasta asociatie si nu de a profita de pe urma ei.Cu acest mesaj nu doresc sa raspund in mod special unei persoane anume ci doresc sa transmit ca suntem pregatiti sa primim si mesaje critice la adresa noastra mesaje care ne pot mobiliza mai mult , chiar daca ele nu au un suport real si nu pot fi sustinute cu argumente reale ,in consecinta respectam dreptul la opinie .
daniel iepure
Posts: 32
Joined: 25 Jan 2011, 09:42

Re: ALEGERI CONSILIU DIRECTOR 2011

Post by daniel iepure »

tineteo tot asa domnilor eu sunt multumit de prestatiile dumneavoastra si comentarii o sa fie intodeauna asa ca nu aplecati urechea la orice eu sunt de partea dumneavostra si imi pare rau ca nu iam putut trimite inputernicirea mea lui domnul Cosmin va saluta daniel iepure
Miclea Vasile
Posts: 32
Joined: 25 Jul 2009, 20:52

Re: ALEGERI CONSILIU DIRECTOR 2011

Post by Miclea Vasile »

A fost doar un singur comentariu contradictoriu vis-a-vis de ceea ce sa hotarat in cadrul sedintei si ma gandesc ca D-na Macineanu care a fost prezenta ar fi putut avea propuneri privind desfasurarea acestei sedinte precum si propuneri pt viitori membri din conducere(nominalizari de persoane ).
D-na Macineanu a avut intradevar o interventie in timpul sedintei dar din cate am auzit dinsa a propus modalitati despre cum si ce scopuri trebuiesc urmarite de catre asociatie(propuneri legislative,de acordare a unor ajutoare catre mebrii asociatiei etc),nu a propus pe nimeni si nu a nominalizat vreo persoana pt consiliul director.
Prezentarea unui bilant contabil se poate face pt un an calendaristic doar dupa ce acesta s-a incheiat,prezentarea bilantului care a avut loc in aprilie a fost pt anul incheiat 2010.
Desi sunt acceleasi persoane in conducere votul nostru reprezinta un vot de incredere pt activitatea desfasurata pana la aceasta data de catre acestea.
Faptul ca suntem mai multi si mai uniti ne confera o putere si mai mare,s-au facut multe dar probabil nu suficient,haideti sa luptam impreuna pt copii nostri si pt cei care in viitor vor beneficia de un implant cohlear.

Felicitari intregii conduceri pt intreaga activitate si va multumim ca asociatia inca exista si noi toti putem lupta impeuna.

p.s felicitari d-nei Nastase pt puterea si daruirea cu care lupta ca, copii nostri implantati sa devina persoane absolut normale.
Post Reply