STIRI

Varga Claudiu
Posts: 54
Joined: 30 Sep 2009, 19:51
Location: Timisoara
Contact:

Re: STIRI

Post by Varga Claudiu »

Va multumim ca ne-ati instiintat si pe noi despre desfasurarea acestui curs.
BrasovCosmin
Posts: 286
Joined: 23 Feb 2009, 23:59
Location: Kabul - Afghanistan

Sedinta asociatiei

Post by BrasovCosmin »

Probabil in data de sambata, 07.05.2011, va avea loc la Sibiu Adunarea Generala a Asociatiei Persoanelor cu Deficiente de Auz "Asculta Viata".
Dintre punctele de pe ordinea de zi ce vor fi discutate :
- modificarea statutului asociatiei astfel incat fondurile sa poata fi folosite si pentru ajutorarea membrilor asociatiei
- stabilirea procedurii in cazul acordarii de ajutoare ptr membrii asociatiei, respectiv a stimularii/recompensarii celor care s-au implicat in strangerea de formulare 230
- prezentarea bilantului pe anul 2010
- propuneri ptr imbunatatirea activitatii
Am discutat cu dl. Antonius Stanciu, in principiu va fi si dansul la Sibiu pentru efectuarea de reglaje.
In masura in care programul dansului nu sufera modificari si va putea fi prezent, data stabilita mai sus este una certa
Va rog pe aceasta cale sa veniti cu propuneri pentru ordinea de zi a sedintei si totodata sa informati toti membrii asociatiei pe care ii cunoasteti cu privire la desfasurarea adunarii generale.
Cu maxim 2 saptamani inainte de sedinta, Consiliul Director va prezenta pe forum ordinea de zi si propunerile sale, astfel incat sa le puteti consulta din timp.

Cu deosebita stima,

Cosmin Brasov
BrasovCosmin
Posts: 286
Joined: 23 Feb 2009, 23:59
Location: Kabul - Afghanistan

Situatie formulare 230 completate in 2010

Post by BrasovCosmin »

Mai jos aveti situatia formularelor 230 completate in anul 2010 pentru virarea a 2% din impozitul pe veniturile aferente anului 2009 :

Nu au beneficiat de tabara :
fam Osan - 152
Loghin Danut - 103
fam. Enea - 80
Muresan Ani - 87
Mihut Adrian - 67
Copoiu Eugenia - 50

Au beneficiat de tabara :
Toni Bogdan - 132
Mocanu Adrian - 114
Barsan Bianca - 105 (doar un loc platit de asociatie, unul se reporteaza ptr 2011)
Ghinea - 98
Brasov Cosmin - 93
Tenu Cristian - 89

Mentionez ca lista nu este una exhaustiva, fiind intocmita de subsemnatul in baza formularelor ce mi-au fost inmanate de dvs.
In plus de formularele mentionate mai sus, au mai fost depuse de cativa membri cateva formulare (sub 10), dintre care unele insa priveau virarea unor sume relativ insemnate, circa 400-500 RON/formular (dna Nastase Antoaneta si fam Gavris).
BrasovCosmin
Posts: 286
Joined: 23 Feb 2009, 23:59
Location: Kabul - Afghanistan

proces verbal sedinta 12.03.2011

Post by BrasovCosmin »

Mai jos aveti atasat procesul verbal intocmit cu ocazia sedintei organizate la sediul Centrului Scolar ptr Educatie Incluziva nr. 2 in data de 12.03.2011.
Imi cer scuze ptr intarzierea cu care l-am postat insa numai saptamana aceasta l-am primit de la conducerea scolii ... pentru cei care au probleme cu vizionarea lui va sugerez sa dati click dreapta pe imagini si apoi "salvati imaginea", indicand folderul/directorul unde sa il salvati. Alta varianta ar fi click dreapta si "deschideti intr-o fila noua/open in a new tab" sau "deschideti intr-o fereastra noua/open in a new window" (functie de browser-ul dvs de Internet).
Attachments
sedinta 12.03.2011.jpg
sedinta 12.03.2011.jpg (519.5 KiB) Viewed 15286 times
sedinta 12.03.2011 (2).jpg
sedinta 12.03.2011 (2).jpg (569.22 KiB) Viewed 15286 times
sedinta 12.03.2011 (3).jpg
sedinta 12.03.2011 (3).jpg (399.13 KiB) Viewed 15286 times
BrasovCosmin
Posts: 286
Joined: 23 Feb 2009, 23:59
Location: Kabul - Afghanistan

Sedinta reglaje Bucuresti 14 aprilie 2011

Post by BrasovCosmin »

In data de 14 aprilie 2011, intre orele 10.00 si cel tarziu 15.00, la Clinica Urechii din Bucuresti, str. Marasesti, nr. 74 se vor efectua reglaje ale sistemelor de implant cohlear de catre dl. Stanciu Antonius.
Aviz doritorilor !
BrasovCosmin
Posts: 286
Joined: 23 Feb 2009, 23:59
Location: Kabul - Afghanistan

SEDINTA ADUNARII GENERALE 30.04.2011

Post by BrasovCosmin »

Consiliul Director al Asociatiei persoanelor cu deficiente de auz "Asculta Viata !" convoaca ADUNAREA GENERALA A MEMBRILOR ASOCIATIEI pentru data de 30.04.2011, in sala Bibliotecii Astra din municipiul Sibiu.
Ora de desfasurare a adunarii precum si ordinea de zi vor fi postate ulterior pe forumul asociatiei, cel tarziu pana in data de 26.04.2011.

Tot in data de 30.04.2011 se vor efectua in cadrul Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva nr. 2 Sibiu, reglaje ale sistemelor de implant cohlear de catre dl. Stanciu Antonius
BrasovCosmin
Posts: 286
Joined: 23 Feb 2009, 23:59
Location: Kabul - Afghanistan

erata situatie formulare

Post by BrasovCosmin »

Imi cer scuze fata de dl. Varga intrucat l-am omis in situatia membrilor care au strans formulare 230.
Dansul a strans anul trecut 100 de formulare fara a beneficia pana in prezent de gratuitate in tabara in baza acestora
Stoica Claudiu
Posts: 82
Joined: 26 Nov 2010, 12:16

Re: STIRI

Post by Stoica Claudiu »

Buna ziua daca se poate sa postati o ,,ordine de zi a discutiilor care vor avea loc"
Multumesc mult
BrasovCosmin
Posts: 286
Joined: 23 Feb 2009, 23:59
Location: Kabul - Afghanistan

Re: STIRI

Post by BrasovCosmin »

Mai jos aveti spre informare statutul asociatiei, in forma completa, nu extrasul existent pe site-ul asociatiei
Va rog sa il cititi cu atentie si sa veniti cu propuneri de modificare/imbunatațire a acestuia cu ocazia Adunarii Generale a Asociatiei din data de 30.04.2011


STATUTUL ASOCIAȚIEI PERSOANELOR CU DEFICIENȚE DE AUZ
“ASCULTĂ VIAȚA”


Art. l. Denumirea asociaţiei.
Denumirea asociaţiei este Asociaţia persoanelor cu deficiente de auz „Asculta viata".
In prezentul act constitutiv ea va fi denumita in prescurtare Asociaţia.

Art. 2. Sediul asociaţiei.
Sediul asociaţiei este in Sibiu, Aleea Petuniei nr. 10, sc.A, ap. 11.

Art. 3. Durata asociaţiei.
Asociaţia se înființează pentru o durata nedeterminată începând cu data înregistrării la Registrul Asociaţiilor si Fundaţiilor de la Judecătoria Sibiu.

Art. 4. Scopul asociaţiei.
Asociaţia va avea ca scop:
1. Sprijinirea schimburilor de informaţii si de experienţa pe de o parte între persoanele de specialitate din domeniul dezvoltării si folosirii protezelor implantabile de auz si pe de altă parte purtătorii de implanturi, candidaţii la implant si familiile lor.
2. Cercetarea, proiectarea si dezvoltarea de soluţii privind terapia hipoacuziilor neurosenzoriale.
3. Diseminarea rezultatelor activităţii de cercetare, proiectare si dezvoltare in rândul persoanelor si asociaţiilor interesate.
4. Obţinerea gradului I de handicapat pentru toti copiii candidaţi la implantul cohlear si purtatorii de implant cohlear pana la vârsta şcolara.
5. Să solicite Ministerului Educaţiei Cercetării si Tineretului formarea de logopezi specializaţi pentru recuperarea persoanelor deficiente de auz inainte si dupa protezare urmărind disponibilizarea de logopezi specializaţi in toate oraşele reşedinţa de judeţ.
6. Să solicite obligativitatea logopediei prin lege in toate formele de educaţie : intervenţie timpurie, invatamant preşcolar, invatamant şcolar, pre si post protezare pentru a controla si a asigura succesul deplin al implantului si integrarea persoanelor deficiente de auz in societate .
7. Să solicite Ministerului Sanatatii:
- susţinerea integrala a costului de proteze auditive implantabile;
- verificarea prin intermediul unei instituţii specializate a modului de recuperare pre si post operatorie a persoanelor protezate;
8. Obţinerea unei clasificări speciale pentru deficientele de auz profunde si severe care necesita purtarea unei proteze implantabile.
9. Răspândirea informaţiilor asupra implantului cohlear si a altor proteze auditive implantabile pentru persoane cu deficiențe de auz : informaţii pentru medici ORL, părinţi, logopezi, audiologi.
10. Solicitarea efectuării de screening la nivel naţional pentru depistarea imediata a deficientele de auz la nou-nascuti, mai precis solicitarea instituirii sceeningului la nou-nascuti in toate maternităţile reşedinţa de judeţ.
11. Atragerea de fonduri pentru implantare si recuperare.

Art. 5. Obiectul de activitate al asociaţiei.
In vederea realizării scopului, asociaţia isi propune:
1. Consilierea candidaţilor potenţiali pentru protize implantabile prin broşuri de specialitate si de ştiinţa popularizată, prin filme documentare si cărți care sa fie difuzate gratuit la toate clinicile ORL si prin medicii de specialitate.
2. Acordarea unor consultaţii gratuite pentru toti cei interesaţi.
3. Editarea anuala a unei publicaţii proprii a asociaţiei.
4. Organizarea unor conferinţe, tabere de vacanta cu schimb de experienţa, intruniri de lucru si recreere.
5. Stabilirea unor contacte si relaţii cu asociaţii similare din tara si din alte tari.

Art. 6. Patrimoniul si resursele patrimoniale ale asociaţiei.
La data constituirii patrimoniul asociaţiei consta din suma de 1500 RON depusa de fondatori in contul asociaţiei.
In afara patrimoniului iniţial patrimoniul asociaţiei va mai fi constituit din:
- cotizaţiile membrilor sai;
- donaţii, sponsorizări sau legate;
- achiziţionări de bunuri si valori de către asociaţie;
- dobânzile si dividendele rezultate din plasarea sumelor disponibile , in condiţiile legii;
- dividendele societăţilor comerciale infiintate de asociaţie;
- resurse obţinute de la bugetul de stat si/sau de la bugetele locale;
- alte venituri prevăzute de lege, toate trebuind a fi utilizate in scopurile asociaţiei.
Asociaţia poate infiinta societăţi comerciale. Dividendele obţinute de asociaţie din activităţile acestor societăţi comerciale, daca nu se reinvestesc in aceleaşi societăţi comerciale se folosesc obligatoriu pentru realizarea scopului asociaţiei.

Art. 7. Organele de conducere, de administrare si control.
Organele de conducere ale asociaţiei sunt adunarea generala si consiliul director.
Organul de control al asociaţiei este cenzorul.

Art.8. Atribuţiile adunării generale.
Atribuţiile adunării generale sunt:
- stabilirea strategiei si a obiectivelor generale ale asociaţiei;
- aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si al bilanţului contabil;
- admiterea de noi membri la propunerea consiliului director;
- excluderea membrilor sai;
- stabilirea atribuţiilor consiliului director;
- controlul îndeplinirii hotărârilor sale de către consiliul director si cenzor;
- alegerea si revocarea membrilor consiliului director;
- alegerea si revocarea cenzorului;
- aprobarea actelor de gestiune ale consiliului director;
- stabilirea cotizaţiei de membru;
- înfiinţarea de filiale;
- modificarea actului constitutiv si a statutului;
- dizolvarea si lichidarea asociaţiei, precum si stabilirea destinaţiei bunurilor ramase dupa lichidare.

Art. 9. Funcţionarea adunării generale.
Adunarea generala este organul suprem al asociaţiei si se intruneste anual in sesiune ordinara si ori de cate ori este nevoie in sesiune extraordinara.
Adunarea generala ordinara se convoacă de către consiliul director si este legal constituita doar daca sunt prezenţi cel puţin jumătate plus unu din membrii asociaţiei.
Hotărârile adunării generale ordinare se iau valabil cu majoritatea din voturile membrilor prezenţi.
In condiţiile in care adunarea generala ordinara nu se poate intruni statutar conform condiţiilor prevăzute mai sus se va convoca o noua adunare in termen de şapte zile.
La a doua infatisare hotărârile adunării generale ordinare se vor lua cu majoritatea membrilor prezenţi.
Grupul membrilor fondatori daca se constituie in unanimitate are drept de veto cu privire la hotărârile luate.
Adunarea generala extraordinara se convoacă de către consiliul director al asociaţiei si de către o treime din membrii asociaţiei.
Adunarea generala extraordinara este legal constituita doar daca sunt prezenţi cel puţin jumătate plus unu din membrii asociaţiei.
Hotărârile adunării generale extraordinare se iau valabil cu majoritatea din voturile membrilor prezenţi.
In condiţiile in care adunarea generala extraordinara nu se poate intruni statutar conform condiţiilor prevăzute mai sus se va convoca o noua adunare in termen de 7 zile.
La a doua infatisare hotărârile adunării generale ordinare se vor lua cu majoritatea membrilor prezenţi.
Grupul membrilor fondatori daca se constituie in unanimitate are drept de veto cu privire la hotărârile luate.
Atat in adunarea generala ordinara cat, si in cea extraordinara membrii asociaţiei pot fi reprezentaţi de către alti membri in baza unei împuterniciri scrise.

Art.10. Consilul director.
Consiliul director al asociaţiei este format din trei persoane:
- preşedintele;
- vicepreşedintele;
- secretarul.
Membrii consiliului director vor avea un mandat de 4 ani si sunt reeligibili.

Art. 11. Atribuţiile consiliului director.
Consiliul director al asociaţiei are următoarele atribuţii:
- urmăreşte aducerea la indeplinire a hotărârilor adunării generale si prezintă acesteia raportul de activitate pe perioada anterioara, elaborează si executa bugetul de venituri si cheltuieli, bilanţul contabil, proiectul bugetului de venituri si cheltuieli si proiectul programelor asociaţiei;
- stabileşte planul de activitate al asociaţiei;
- dezbate si hotărăşte in problemele intervenite in activitatea asociaţiei intre adunările generale;
- reprezintă asociaţia in toate raporturile sale cu terţe persoane fizice si juridice;
- incheie acte juridice in numele si pe seama asociaţiei;
- aproba organigrama si politica de personal ale asociaţiei;
- aproba schimbarea sediului asociaţiei.

Art.12. Funcţionarea consiliului director.
Consiliul director este legal constituit doar daca sunt prezenţi cel puţin jumătate plus unu din membrii acestuia.
Deciziile consiliului director se iau valabil cu majoritatea voturilor membrilor prezenţi.
Membrii consiliului director răspund solidar pentru prejudiciile create asociaţiei cu ocazia exercitării mandatului.
Membrii consiliului director se exonerează de orice răspundere solidara numai in condiţiile in care si-au exprimat poziţia contrara si votul contrar in şedinţele consiliului.
Consiliul director poate imputernici una sau mai multe persoane cu funcţii executive , inclusiv persoane care nu au calitatea de asociat ori sunt străine de asociaţie pentru a exercita atribuţiile determinate de acesta in conformitate cu legea.
Asociaţia este reprezentata in relaţiile cu terţii de preşedinte sau vicepreşedinte.

Art.13. Cenzorul. Atribuţii.
Organul de control al asociaţiei este cenzorul numit prin actul constitutiv. Cenzorul va trebui in mod obligatoriu sa îndeplinească următoarele condiţii:
- sa fie cetăţean roman;
- sa fie expert contabil;
- sa nu fi fost condamnat pentru infracţiuni economice sau de alta natura care sa-1 faca incompatibil cu aceasta calitate;
Cenzorul asociaţiei va avea următoarele atribuţii:
- verifica lunar si inopinat gestionarea patrimoniului asociaţiei si operaţiunile de casa;
- sesizează adunarea generala si consiliul director cu privire la nereguli sau abateri si face propunerile necesare de inlaturare a lor;

Art. 14. Membrii asociaţiei.
Poate fi membru al asociaţiei orice persoana fizica sau juridica daca :
- si-a manifestat voinţa in acest scop printr-o cerere scrisa adresata consiliului director si aprobata de acesta ;
- si-a luat obligaţia sa respecte actul de constituire si statutul asociaţiei.
Membrii asociaţiei au următoarele drepturi:
- sa aleagă si sa fie aleşi in organele de conducere ale asociaţiei prin reprezentanţii lor legali;
- sa ia parte la adunările generale si la orice manifestare a asociaţiei;
- sa se retragă din asociaţie fara insa ca in aceasta situaţie sa i se restituie eventualele donaţii făcute;
- sa primească remuneraţia materiala pentru activităţile prestate in administraţia asociaţiei sau in afara, cu aprobarea consiliului director, cand este cazul.
Membrii asociaţiei au următoarele obligaţii:
- sa respecte hotărârile adunări generale luate cu respectarea legii si a statutului;
- sa plătească la timp cotizaţia stabilita prin hotărârea adunării generale;
Membrii asociaţiei care isi incalca obligaţiile statutare vor fi excluşi prin
hotărârea adunării generale.


Art. 15. Repartiţia patrimoniului fundaţiei in cazul dizolvării.
In cazul dizolvării patrimoniul asociaţiei va fi transmis prin hotărârea consiliului director către o alta persoana juridica de drept privat cu scop asemănător.

Art. 16. Dizolvare si lichidare.
Asociaţia se dizolva in următoarele cazuri.
a. De drept, in urma unei prevederi legale ;
b. Prin hotărâre judecătoreasca;
c. Prin hotarea adunării generale.
In cazul dizolvării asociaţia intra in lichidare.Dupa terminarea lichidării , lichidatorii sunt obligaţi sa solicite radirea asociaţiei din registrul asociaţiilor si fundaţiilor.
BrasovCosmin
Posts: 286
Joined: 23 Feb 2009, 23:59
Location: Kabul - Afghanistan

Re: STIRI

Post by BrasovCosmin »

Asa cum am precizat in mesajul prin care am anuntat Adunarea Generala a Asociatiei, ordinea de zi si ora de desfasurare va vor fi comunicate cel tarziu in data de 26.04.2011. Sincer depun toate diligentele pentru a respecta termenul in cauza, tocmai pentru a putea sa fiti cat mai bine informati si adunarea generala sa isi atinga scopul, nu sa ne pierdem timpul degeaba. Este momentul sa miscam lucrurile, deja am crescut ca si asociatie, am ajuns la 100 de membri, ar trebui sa crestem si ca dorinta de a face si transpunere in practica a obiectivelor noastre, insa este nevoie de vointa si implicare din partea tuturor.
Post Reply